Heivain kaikille!

Minua häiritsee lukea blogeja jos en tiedä kirjoittajasta mitään, niin ehkä voisin tähän ihan alkuun kertoa jotain itsestäni.. :) Olen 17 kesää nähnyt lukiolainen (tyttö) Itä-Suomesta. Olen omasta mielestäni reilu ja hyväsydäminen 80 % ajasta. Osaan kyllä olla tosi bitch välillä, mutta lepyn aika äkkiä :).

Piiitkän viivyttelyn jälkeen sain vihdoinkin luotua oman blogin tänne vuodatukseen (ei siihen mennytkään kuin 2 kuukautta). Blogit on kyllä siitä kivoja, että niitä ei ole kenenkään pakko lukea. Jos joku lukee sun juttuja, niin se on varmaan kiinnostunut niistä. Tämä paikka sopii minulle hyvin, koska täällä pystyn pälättämään mitä sattuu ja ihmiset lukee jos haluaa.

Niinkuin jo blogin kuvauksessa kerron, tämä on pääosin vaateblogi. Olen vaatefriikki ja ostan mitä eteen sattuu, mitä ei kyllä uskoisi jos tietäisi tuloni (jotka ovat nolla euroa kuukaudessa). Onneksi on äiti ja isukki :). Vaatteiden hehkutuksen lisäksi kirjoittelen tänne asiasta sun toisesta.

TODELLA valitettavasti kamerani on rikki, joten en voi lisätä kuvia ostoksistani. Luulisin saavani uuden kameran vasta 18-vuotispäivänäni eli maaliskuussa.

Kello on jo sen verran paljon että taidan lähteä katsomaan bb:tä, johon olen jäänyt sataprosenttisesti koukkuun. Vaikkakin ensimmäisellä ja toisella tuotantokaudella olin sitä mieltä, että se on maailman typerin sarja ja sitä katsovat vain ne, joilla ei ole omaa elämää :). Niin ne ihmiset ja mielipiteet muuttuu.

Btw, "normaalisti" (eli mesessä, galleriassa yms.) en kirjoita kirjakielellä, mutta minusta on paljon helpompaa ja selkeämpää lukea kirjakieltä. Siksi raapustelen tännekin siis näin :)